Thursday, October 30, 2008

Pictures Tells it ALL...

My god.... what happen...I think his shock to see all the yummy food is all gone. Ha..ha..ha tak sempat nak ambil second round..... Nana & myself could not answer to Uncle Haziran's question...coz we had yummy food in our mouth...
Tok Nani is trying to say something.... cant remember what????? whatever it is it was something funny coz I remember we all had a good laugh after that.


Na chik... kepoh..ing at the BBQ area....


The mak buyut in the family....



Ni gambar makanan yang di BBQ - malam raya ketiga at Abang's house. Ada banyak sebenarnya... but as usual dah makan baru teringat nak ambil gambar....


Chef in the making...... or rather rejected Chef.....



Bakar ikan tak la banyak mane.... penat je lebih... biasa la tu... that's my Brother...



Yang ni pulak.... working hard posing ....hehhehe



If not mistaken ni masa semua orang tengah kepoh-kepoh exchanging gifts.. lol..lol I was not there coz this year I raya kat KL dulu.. I was only back in Ipoh on the second of Raya. So I miss the fun.....



What happen to Wah... sedih tak dapat present ke....? hehehhe Makcik nampak kurus sikit dalam gambar ni... but ONLY in this picture la...

P/S - Ayeen tak payah nak cerita / bagi tau kat makcik la...nanti kembang punggung lak hehehe

This is Luqman... later I will post picture of his birhtday cake.... yummy !!!

Batrisyiah after too much of lemang , ketupat and rendang. ...... plus all the other yummy food we had during Raya......
















5 comments:

Ka-E said...

WAAAAAAA...
tak aci!!!~~~~~
nk barbecue jugak!!!!!
rindu embak siti...
die keje sampai bile ek maksu..
jgn bg die blk taw
tunggu sampai org dh blk malaysia baru die blh balik..
hehehe...

Shell Ibrahim said...

2 tahun contract kot. Tapi hari tu dia kata nak balik coz tak besh kerje dgn nana. hehehe... nak kerja dgn mak gak.

dd said...

alooo..alooo...at last gmbar raya yg di tunggu2 muncul jua...hehehe.ish..ish..ish..best tul mkan fish bakar n satay prut yg ku beli mlam bbq itu..lol..lol...tqla tlg up skit.tq to my mksu,ka-e n ayi yg mnjdikan dri ni dah kurenggg.. buta i.t skit.jgn x caya mksu ku x brdiet mlam bbq tuuu..hikhikhik..yg psti comel tul putera cinaku itu wlaupun x brbaju..hekhekhek.

dd said...

ops...nak komen lgi...wah,mkcik, encik,uncle ziran n ayahcik...camner nak komen yek...mmm...the sure is also my best aunty's n uncle's...tq for the support n take care luqman.amer, p-1 n mirul...also the best anak sdara(they always remind me to ayi,zahir n arwah abg wan wktu kkecil dlu)... tq cz alwayz rajin mlayan kerenah luqman n for all the toys yg best2 tu.ops...x lupa gak buat adik ipar ku si lily mak buyut...memang x hbis brcrita ngan dia nie n best tul dpat adik ipar skepala nie...

dd said...

ehhh...lupa lgi...tok nanny yg sering buat "gamat"...she always remind me to arwah nenek.sha2 n mia...naughty2 dorang nie tpi bleh dngar ckap n my best n cute frenz...hehehe.